Prop d'una quarantena d'entitats i associacions participaran aquest diumenge en la 18a Fira d'Entitats de Balaguer. El conseller de Treball, Afers Socials i Família, Chakir El Homrani, la visitarà a partir de les 12 del migdia

Per Ràdio Balaguer
1064 visites
17A9Ebe65Dca4E955Dee38D66F6B9282Cartellfiraentitats2018
Prop d'una quarantena d'entitats i associacions participaran aquest diumenge en la 18ª Fira d'Entitats de Balaguer, que tindrà lloc a la plaça del Mercadal durant tot el dia, de les 11h fins a les 20h. 
 
Està previst que el conseller de Treball, Afers Socials i Família, Chakir El Homrani, la visiti a partir de les 12 del migdia. Prèviament, a ¾ de 12, signarà al Llibre d'Honor al despatx d'alcaldia.
 
L'objectiu del certamen és donar a conèixer les activitats que les entitats porten a terme durant tot l'any. S'hi preveu la participació de tot tipus d'entitats: culturals, esportives, socials i de voluntariat, la majoria de Balaguer, segons explica la presidenta en funcions de l'Associació Dones d'Almatà, Cristina Bonet. 
 
Àudio 
 
Destaca també el caràcter plural i multicultural de la Fira, ja que entre els participants hi ha entitats que treballen, entre d'altres objectius, per a la inserció de les persones i per mantenir viu l'associacionisme de la ciutadania. 
 
Juntament amb la mostra d'entitats, durant el dia es faran diferents activitats com jocs, sardanes, danses, diferents balls, actuacions musicals així com el tradicional concurs de dibuix infantil. 
 
Seran possibles gràcies a la col•laboració del grup de country Punta i Taló, l'associació Acordionik de Balaguer, la Xemeneia espai de dansa, l'Associació Rociera i l'associació SwingNoguera. 
 
Àudio 
 
La Fira està organitzada per l'Associació Dones d'Almatà i compta amb la col•laboració de l'Ajuntament de Balaguer, el Consell Comarcal de la Noguera i la Diputació de Lleida.
 
Àudios a Ràdio a la carta, Informatius

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar