11 dels 32 alumnes que van començar al CEI de Balaguer el curs promogut per l’empresa californiana de màrqueting digital Kolau, fundada pel balaguerí establert a Califòrnia, Danny Mola, han finalitzat la formació i començaran ara un període de pràctiques de 3 mesos en diferents empreses. Es preveu que la majoria d’aquestes firmes acabin contractant els alumnes.
L’alcalde, Jordi Ignasi Vidal, que juntament amb la regidora d'Empresa, Ester Guarné, ha fet entrega aquest matí dels diplomes als diferents alumnes, fa una valoració molt positiva del curs.
Àudio
També l’ha valorat de forma molt positiva un dels alumnes, Jordi Sorribes, que precisament començarà a treballar per l’empresa Kolau. Sorribes diu que és un dels millors cursos que ha fet i que l’esforç ha valgut la pena.
Àudio
Des de l’ajuntament confien que el curs es pugui repetir i, per tant, que hi pugui continuar havent col·laboració amb Danny Mola.
Àudio
El programa s’adreçava a joves aturats del municipi, als quals s’ha ofert una formació gratuïta en programació informàtica per ajudar-los posteriorment en la cerca de feina remota entre empreses de Silicon Valley.
Aquesta ha estat una iniciativa sense ànim de lucre, en la qual l’empresa Kolau ha comptat amb un professorat format per enginyers de programació voluntaris de parla anglesa, espanyola i catalana amb una àmplia experiència en el sector.
Kolau durà a terme el seu programa en diferents ciutats dels Estats Units, Mèxic i Espanya. La vinculació del seu fundador amb Balaguer i uns contactes previs entre aquest i l’Ajuntament de la capital de la Noguera van propiciar que aquesta s’inclogués dins el programa internacional de Kolau.
Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=6180