21 expositors, la majoria de Balaguer, participaran els dies 18 i 19 d'octubre en la 23a edició de Firauto, el certamen dedicat al vehicle de segona mà.
21 expositors, la majoria de Balaguer, participaran en la 23ª edició de Firauto els dies 18 i 19 d'octubre.
A hores d'ara, el recinte firal, amb uns 225 cotxes, ja està totalment ple, segons explica el segon tinent d'alcalde de l'ajuntament de Balaguer, Miquel Aige, que també destaca que repeteix el Mercat de la Ganga, dedicat als vehicles de menys de 6.000 euros.
Àudio
Entre les novetats d'enguany destaca una exposició de cotxes tunning i una parc infantil de trànsit.
Àudio
Per la seva part, l'alcalde de Balaguer, Josep Maria Roigé, destaca la plena consolidació de la fira de vehicles de segona mà més antiga de les Terres de Lleida".
Àudio
El mateix alcalde ha explicat que els vehicles exposats, que tot i ser usats, estan perfectament revisats i amb garantia, la qual cosa garanteix que siguin també un producte Q.
Serà a l'interior del pavelló on hi haurà la gran exposició de vehicles de segona mà, mercat que cada cop té més acceptació entre el públic, ja que permet trobar cotxes en bon estat a un preu més assequible que els nous.
Pel que fa a les activitats paral·leles, el Club Slot de Balaguer muntarà un circuit gegant a l'altell del pavelló i també hi haurà, com és habitual, elservei d'ITV amb cita prèvia.
Per concertar hora cal trucar al telèfon de l'Impic, el 973 44 66 06.
Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=4432