Afanoc Lleida, la delegació lleidatana de l'Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya, celebrar una trobada a la casa rural Ca La Ferratina d'Ivars de Noguera,

Per Ràdio Balaguer
634 visites
803A347813D0334E3965E79464385B62Trobadaafanocivarsdenoguera
Afanoc Lleida, la delegació lleidatana de l'Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya, va celebrar ahir diumenge una trobada a la casa rural Ca La Ferratina d'Ivars de Noguera, que va cedir gratuïtament l'espai, la quarta edició de la seva trobada anual de famílies. Hi van participar una quarantena de persones, una desena d'elles infants o adolescents d'entre 4 i 15 anys que tenen o han tingut càncer. La jornada va començar amb una visita guiada pel Parc de les Olors, va seguir amb un dinar i va acabar amb un taller per aprendre a elaborar oli d'espígol.
 
L'objectiu d'aquesta trobada anual és que famílies que estan o han passat per una situació difícil com és el càncer infantil es puguin conèixer, gaudir d'una jornada lúdica i comptar amb un espai per compartir experiències i emocions i poder plantejar als responsables de la delegació noves propostes o necessitats que puguin sorgir arran del seu dia a dia i que ajudin a continuar millorant l'atenció que reben. 
 
La delegació de Lleida d'AFANOC ofereix atenció a les famílies amb infants o adolescents amb càncer amb l'objectiu de cobrir totes les necessitats que apareixen un cop retornen a casa després d'un ingrés hospitalari fora de la província. Els serveis que els hi ofereix l'entitat, tots ells gratuïts, es basen en l'atenció psicoemocional (sessions amb una psicòloga) i social (acompanyament i assessorament en la tramitació de prestacions), voluntariat a domicili i activitats d'oci i lleure, entre elles les colònies que s'organitzen cada estiu.
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar