Àger realitza una recollida de materials i aliments per Ucraïna

Per Ràdio Balaguer
385 visites
7Fb8F9Af2B0Fbdc4D1Fe33548A131622Lalcaldessadgermireiaburgusambelmaterialrecollit

L'Ajuntament d'Àger ha entregat aquesta setmana diverses caixes plenes d'aliments, roba i materials amb l'objectiu que serveixin d'ajuda per a les persones refugiades i ciutadans d'Ucraïna que estan patint les conseqüències de la guerra.

El consistori va fer una crida aquesta setmana per tal que les veïnes i veïns que poguessin, fessin arribar aliments en conserva i dissolubles, roba d'hivern i materials a la residència d'Avis, on es van habilitar unes caixes per dur a terme la col·lecta. Aquest dijous al matí, les diferents bosses i caixes que s'han recollit s'han dut fins a Balaguer, i s'han carregat en una furgoneta amb l'objectiu que arribin a Ucraïna.

L'alcaldessa d'Àger, Mireia Burgués, s'ha mostrat molt satisfeta de l'àmplia acollida que ha tingut aquesta convocatòria i ha explicat que "una vegada més, les veïnes i veïns d'Àger han demostrat que la força de la solidaritat agerenca és més viva que mai", ha dit Burgués.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar