Àger recupera un estiu més les visites teatralitzades 'terra de frontera' al nucli antic i la col·legiata. Es realitzen fins al 30 d'agost tots els dimecres a 2/4 de 6 de la tarda
El municipi d'Àger ha tornat a iniciar l'activitat 'Terres de frontera', una visita teatralitzada en que Arnau Mir de Tost i la seva esposa Arsenda d'Àger mostren els millors espais de la vila.
Es tracta d'una activitat a càrrec de Comedy Tours, una empresa dedicada al turisme sostenible mitjançant el teatre.
L'activitat d'Àger preveu un recorregut per espais significatius de la vila, com la muralla, el pou de gel, la Casa Portolà o Sant Pere. En aquest punts els protagonistes expliquen la seva vida i la seva relació amb Àger i aquests espais.
Es realitzaran els dimecres 26 de juliol, 2, 9, 16, 23 i 30 d'agost a 2/4 de 6 de la tarda.
Les entrades es poden adquirir al preu de 14,5 euros els adults i 8 els infants al web comedytours.es