Ajustadíssima victòria per 52 a 51 del Cudós Consultors del Club Bàsquet Balaguer contra el Valls. El Teixidó Associats perdia per 83 a 72 a la pista de la Peña Fragatina
El Cudós Consultors va aconseguir la victòria aquest dissabte imposant-se per 52 a 51 al Valls en la novena jornada de la Copa Catalunya. Les balaguerines van començar marcant el ritme i van tancar els dos primers períodes amb avantatges clars: 19-12 i 36-24. Al tercer quart es va mantenir la mateixa dinàmica i, amb el 47-37, les locals continuaven amb un coixí d’uns deu punts que havia estat constant durant tot l’encontre.
Un marge que, però, es va demostrar insuficient per poder respirar tranquil·les. A l’inici del darrer període les visitants van encadenar un parcial de 0-9 que va situar tota la pressió sobre les jugadores de Jonatan Muñoz. Els últims minuts, d’un frec a frec intens, es van acabar decantant per les balaguerines, que van trencar l’empat en l’acció final.
Amb aquest resultat, el Cudós Consultors és quart, a només dos punts de les líders.
A Primera Territorial, el Teixidó Associats va perdre per 83 a 72 en la seva visita a la pista del segon classificat, la Peña Fragatina. Tot i arribar-hi com a líders, els balaguerins eren conscients de la dificultat del duel. L’equip fragatí va sortir molt concentrat i va obrir escletxa des del primer quart, que va tancar amb un 22-12. La diferència de deu punts es va mantenir fins al tercer període, quan l’encert local va eixamplar el marcador fins al 64-47. En l’últim quart, els de la Noguera van retallar distàncies però sense poder evitar el 83-72 final.
Malgrat la derrota, el Teixidó Associats es manté líder, però amb la Peña Fragatina i el Vallfogona a només un punt.