Amb diversos tallers tant per a públic adult com per a públic infantil ha continuat aquest dissabte al matí la primera Jornada d'Il·lustració i Disseny Gràfic Ciutat de Balaguer en el marc de l'Encontats

Per Ràdio Balaguer
1169 visites
719Ee7D602F0B62584E8C17C15Bfa4Acajornadailustradorsdissabtejliasolans5

Amb diversos tallers tant per a públic adult com per a públic infantil ha  continuat aquest dissabte al matí la primera Jornada d'Il·lustració i Disseny Gràfic Ciutat de Balaguer en el marc de l'Encontats.

El primer, per a públic adult, "Versos de carrer", amb Francesc Infante, s'ha fet a les 10 h  Casal Lapallavacara i també al casal, a les 12 del migdia Júlia Solans ha impartit el taller "La transformació social com a eina de canvi".

També s'han fet tallers per a infants. El primer de 10 a 11 del matí, "Tot el que surt d'un llapis" amb Cristina Losantos, i per a infants de 5 a 8 anys a la placa del Pou i a les 12 h, novament a Lapallavacara, hi ha hagut el taller «Expressions il·lustrades» amb Roser Matas.

La 1a Jornada d'Il·lustració i Disseny Gràfic Ciutat de Balaguer està adreçada tant a professionals com a aficionats i estudiants i el tret de sortida el van donar dijous Oriol Malet i John Carlin, que van parlar del seu llibre.

La Jornada va continuar divendres al matí a la plaça del Mercadal amb la xerrada "Creativitat pel canvi social" amb Lara Costafreda.  A l'acte, hi van assistir alumnes de diferents centres de la ciutat i en ell Costafreda va parlar de la seva experiència com a il·lustradora, de la seva trajectòria i de tot el que l'ha portat a treballar perquè les seves creacions influeixin en els canvis socials.

La 1ª jornada s'allargarà fins diumenge i l'eix temàtic de la programació d'enguany és "Dibuixant el canvi", un tema amb el qual es vol treballar al voltant de la mirada que exerceix la il·lustració en el canvi social.

Precisament, sota el títol "El dibuix com a eina de canvi" tindrà lloc aquest dissabte al vespre una taula rodona, a 2/4 de 8, a la Plaça del Mercadal, moderada per Júlia Solans i en la qual intervindran Lara Costafreda, Jordi Calvís, Francesc Infante i Ramon Mayals,

La Jornada d'Il·lustració i Disseny Gràfic es tancarà diumenge amb el propi Mercat d'il·lustradors, editors i llibreters, que aquest any es farà a la Plaça del Mercadal, de 2/4 d'11 a les 8 del vespre. A més, de 4 a 6 de la tarda es faran les trobades professionals entre il·lustradors i editors a Carpa literària "Parlem?", ubicada a la mateixa plaça.

 

 

 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar