Aquest cap de setmana al Cinema Balaguer es podrà veure la pel·lícula d'animació CANTA 2, dins del cicle Cinc. I també la pel·lícula MUERTE EN EL NILO. I aquest divendres continua el Cicle Gaudí amb la projecció de la pel·lícula Las leyes de la frontera
CANTA 2
Sinopsi
En Buster i els seus amics han de convèncer l'estrella del rock, Clay Calloway, perquè formi part d'un nou espectacle! Ho aconseguiran?
Projeccions dissabte a les 17:30h i diumenge a les 17h
Pel·lícula inclosa en el cicle Cinc, amb versió Doblada al Català
MUERTE EN EL NILO
Sinopsi
Tornen les indagacions del cèlebre detectiu Hèrcules Poirot. Aquesta vegada, durant un viatge en creuer pel Nil, Poirot haurà d?investigar el misteriós assassinat d?una jove hereva sense explicació aparent.
Projeccions dissabte i diumenge a les 19:30h i dilluns a les 21h
Aquestes pel·lícules es podran veure aquest cap de setmana a la sala d'actes de la Paeria de Balaguer, i MUERTE EN EL NILO també dilluns 21 de febrer, dia de l'espectador
Més informació, horaris i reserva d'entrades a circusa.com
D'altra banda aquest divendres dia 18 de febrer continua el Cicle Gaudí de Cinema Català a Balaguer amb la projecció de la pel·lícula Las leyes de la frontera, dirigida per Daniel Monzón
La pel·lícula basada en la novel·la homònima de Javier Cercas, explica la història de l'Ignacio, un jove de Girona que coneix dos delinqüents del barri xinès de la ciutat un estiu de 1978.
Sense preveure-ho, les seves noves companyies l'endinsen en constants furts, robatoris i atracaments per la ciutat. L'Ignacio anirà creixent a mesura que viu una intrèpida història entre el bé i el mal.
El film de Daniel Monzón ens mostra la cara més emotiva del cinema quinqui.
El film de Daniel Monzón ens mostra la cara més emotiva del cinema quinqui.
La projecció començarà a les 20.30 h a la Sala d'Actes de la Paeria
La venda d'entrades al preu de 4,50 € es fa a la Paeria de Balaguer una hora abans de l'inici de la pel·lícula
Direcció: Daniel Monzón
Guió: Jorge Guerricaechevarría, Daniel Monzón
Direcció de fotografia: Carles Gusi
Intèrprets:
Marcos Ruiz, Begoña Vargas, Chechu Salgado, Carlos Oviedo, Daniel Ibañez, Guillermo Lasheras, Santiago Molero, Ainhoa Santamaría, Xavier Martín, Pep Tosar, Xavi Sáez, Jorge Aparicio, Cintia García