Aquest cap de setmana se celebra el Marrameu, el 7è Festival de Contes i Espectacles de Carrer a Torrelameu
Una quinzena de companyies porten espectacles diferents per a tot tipus de públic. Els espectacles es poden veure en 6 emplaçaments repartits per tot el poble i que acolliran les diferents propostes de música, dansa, teatre, titelles, màgia, humor, circ i contacontes.
El fet de disposar d'aquestes 6 ubicacions permetrà oferir espectacles adaptats a totes les edats, i que alguns d'ells siguin gratuïts, com els que es realitzaran als espais La Palmera o La Creu. Aquest darrer també acollirà durant tot el cap de setmana activitats permanents com l'espai Melic de Fet de Fusta o la zona de paradetes.
El Marrameu és un festival organitzat per l'ajuntament de Torrelameu i la companyia Festuc Teatre, en què es bolca tot el municipi. No en va, en cada edició ha superat les expectatives.
Les entrades per al festival d'aquest any es poden comprar de forma anticipada a la web entradium.com, posant al cercador Marrameu. Es venen de forma individual per cadascun dels espectacles, amb preus que no superen els 3 euros.
La programació detallada de tot el cap de setmana es pot consultar ja a les xarxes socials del festival.