Aquest cap de setmana se celebra la cinquena edició del Freedom Festival 2023 a Torrelameu. Els Catarres, Buhos, The Tyets i Sexenni participaran en un festival que comptarà amb l'actuació de 15 grups

Per Ràdio Balaguer
565 visites
762A6Ff9405F33Ceb2B3Bf8C2459A869Freedomfestival2023

A tots aquest noms de cap de cartell cal sumar també Músics de Carrer —un tribut a Txarango—, Lo Puto Cat, DJ Trapella, Hao Band, Els Amics de Manel, Culli, Indubio, Crit, Abril i la xaranga La Follia.

També s'ha volgut posar en valor el fet que una bona part dels artistes que participen al festival són de la demarcació de Lleida —set dels quinze—  donant importància a la música que es fa a les terres de Lleida i promocionant el talent local.

Com en anteriors edicions, el festival incorpora també la cultura popular dins de la programació, amb una actuació dels Bastoners del Pla de l'Aigua de Lleida.

El festival comptarà amb food trucks, servei de barra i Punt Lila, així com amb paradetes de marxandatge dels grups del festival. Com ja és tradicional, el festival col·labora amb OpenArms i, enguany, la novetat serà que dos muralistes de reconegut prestigi, com Aka Modesto i La Ira, pintaran sis murals durant les actuacions en referència a OpenArms, tal com explica Adrià Codina, membre de l'organització.

Durant els dos dies d'actuacions hi actuaran 15 grups i formacions musicals als dos escenaris previstos, amb una programació que s'iniciarà a les 20.00 hores i tindrà 10 hores de música ininterrompuda en cada jornada. S'ha previst una zona d'acampada per a unes 200 persones, molt propera a la zona d'escenaris.

Les entrades es poden adquirir a través del web www.freedomlleida.com.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar