Aquest cap de setmana Torrelameu acull Marrameu, 2n Festival de contes i espectacles de carrer.

Per Ràdio Balaguer
744 visites
592Cfdda92Cc16D762F461Ba2B6A4166Festivalmarrameu2018
Els dies 2 i 3 de juny Torrelameu acull Marrameu, 2n Festival de contes i espectacles de carrer. Les activitats, repartides en 4 espais, començaran dissabte a les 5 de la tarda amb contacontes per a diverses edats, i durant tota la tarda hi trobareu també espectacles musicals, un espectacle de circ, un de teatre i activitats paral•leles.
 
Diumenge les activitats començaran a les 10 del matí i acabaran a les 8 del vespre amb el Fi de festa. Durant tot el dia hi trobareu també contacontes, titelles, clown, teatre a més de jocs de fusta i parades.  
 
Tots els espectacles són gratuïts, però que per l'espai Baby, que és l'adreçat a nens de 0 a 3 anys, en ser més petit, cal reservar entrades al telèfon 973 190 267.
 
Si voleu més informació i els horaris concrets del festival podeu visitar facebook.com/FMarrameu
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar