Aquest dijous i dissabte el Museu de la Noguera programa la darrera de les obres comentades de l'activitat '10 minuts amb Marcel·lí Bergé'. La historiadora i crítica d'art, Irma Secanell, comentarà al públic l'obra ''Pietat''

Per Ràdio Balaguer
809 visites

Avui a la tarda ha tingut lloc la primera sessió de la darrera microvisita, on s'han comentat 4 obres dedicades a un mateix tema, la dona. Dissabte a les 7 de la tarda es farà la darrera

Ad4611Ae5823Fbc8678Fa7D2Fa20B8Acimg3975

El Museu de la Noguera ha posat en marxa l'activitat  "10 minuts amb Marcel·lí Bergé". En el marc de l'exposició "A cop de pinzell. Marcel·lí Bergé Palou (1920-2012)" la historiadora i crítica d'art, Irma Secanell, fa el comentari d'una de les obres que es mostren en la exposició durant 10 minuts. Es faran tres microvisites guiades a tres de les obres de Marcel·lí Bergé.

La iniciativa es du a terme cada dijous i dissabte de cada quinze dies fins al final de la mostra, el dia 18 de maig.

La primera de les obres va ser "L'equilibri dels contraris", la va seguir ''Afusellament'' I els dies 6 i 8 de maig l'obra comentada és ''Pietat''.

Aquest dijous a la tarda ha tingut lloc la primera sessió de la darrera microvisita, on la historiadora i crítica d'art, Irma Secanell, ha comentat 4 obres dedicades a un mateix tema, la dona. Dissabte a les 7 de la tarda es farà la darrera.

Es tracta d'una manera diferent i concreta d'apropar als visitants la trajectòria del pintor balaguerí i les seves obres, de les quals es comentaran el significat, estil, influències, i el marc conceptual, entre altres.

La inscripció es pot fer trucant al Museu, al telèfon 973 44 51 94, o enviant un correu a museu@blaguer.cat.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar