Aquest dimarts continua la programació del Música i tapes. Avui el protagonista serà Aire Flamenco. La rumba, la copla, les sevillanes i les versions arrumbades de les cançons més conegudes són la seva carta de presentació.

Per Ràdio Balaguer
640 visites
A146E9379C0E2E82F43D6D9D85906Cffaireflamenco

Avui a les 9 de la nit, seguint amb la programació del cicle de Música i tapes serà el coro Aire Flamenco, nascut a principis de 2013, qui ambientarà la Plaça del Teatre. Ho farà amb el seu repertori de rumba, copla, sevillanes i versions arrumbades de les cançons més conegudes.

El concert començarà a les 9 de la nit a la plaça del teatre, un espai a l'aire lliure que compleix les condicions sanitàries. L' aforament està limitat a 150 espectadors i, per aquest motiu, cal reserva prèvia a la web estiu.balaguer.cat, i passar a recollir les entrades gratuïtes al casal Lapallavacara.

 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar