Aquest dimarts han tingut lloc a Balaguer lloc els primers partits de bàsquet masculí, futbol femení i futbol sala masculí en el marc dels campionats de Catalunya universitaris que acull la ciutat des d'aquest dimarts i fins dijous
Durant aquestes tres dies, de les 9.00 a les 17.00 hores, les instal·lacions romandran tancades a l'activitat habitual per tal d'acollir les competicions oficials que enfrontaran les diferents universitats catalanes.
Els quadres esportius han començat aquest dimarts amb les competicions de bàsquet masculí, futbol femení i futbol sala masculí.
Dimecres es disputaran les competicions de futbol masculí, futbol sala femení, handbol i voleibol masculí.
Finalment dijous es disputarà el bàsquet femení, l'handbol en modalitat masculina i el voleibol femení.
En el cas del futbol sala, voleibol i bàsquet femení es disputaran al pavelló d'Inpacsa, el futbol al camp municipal i el bàsquet masculí al pavelló 1r d'octubre.
L'Esport Català Universitari, a través dels Campionats de Catalunya Universitaris, fomenta la pràctica esportiva entre els membres de les comunitats de les diferents universitats catalanes, mitjançant competicions esportives i la promoció dels valors i l'esperit esportiu dels seus participants, així com la implicació de les diferents entitats i organismes implicats en l'esport universitari.
Amb la celebració d'aquestes jornades, Balaguer es convertirà en la capital nacional dels campionats de Catalunya universitaris. Seran competicions obertes a l'assistència del públic en general i emmarquen Balaguer com a vila universitària 2023.