Aquest dimecres ha tornat a Balaguer per setè any consecutiu el Cicle de Monolegs. L'espectacle 'Impro Show' a càrrec de Planeta Impro va omplir la placeta del Teatre.
L'Àrea de joventut de l'Ajuntament de Balaguer presenta un altre estiu ple d'activitats d'oci, entre aquestes el Cicle de 'Monòlegs', el 'Music i Tapes' o les 'Zumba Fluor Parties'.
Pel que fa al Cicle de 'Monòlegs' aquest torna tots dimecres de juliol i agost amb el millor humor de la mà de coneguts monologuistes a la plaça del Teatre a partir de 2/4de 10 de la nit. El setè cicle ha començat aquest dimecres amb l'espectacle Impro Show a càrrec de Planeta Impro, que va omplir la placeta del Teatre.
Planeta Impro va néixer en 2001 de la mà de Jose Luis Adserías. Des de llavors compten amb més de 10 espectacles d'improvisació, 5.000 funcions i 2.000.000 d'espectadors que avalen el seu èxit. Aquesta trajectòria els situa líders a escala mundial, sent la companyia d'improvitazació teatral pionera a Catalunya.
El cicle seguirà el dia 10 amb David Sas; el 17 de juliol serà el torn de Gabriel Córdoba; el dia 24 actuarà Xavi Castells i el darrer dia del mes ho farà Sergio Marín. De cara a l'agost hi ha previstes quatre actuacions més, la de Coria Castillo el dia 7; Eva Cabezas el dia 14; el 21 d'agost actuarà el monologuista Dani Lagi i tancarà el cicle Maika Jurado el dia 28 d'agost.
D'altra banda per tercer any consecutiu, els dimarts d'estiu a partir de les 20.30h es farà el "Música i Tapes" a la terrassa del casal Lapallavacara amb concerts en directe d'estils musicals variats on tots els participants podran degustar tapes a 1€. Les actuacions començaran el 9 de juliol amb La Komband, The Stringers i el Hat Combo de l'Escola de Música i seguiran els dies 16 de juliol amb l'actuació de Los Vikingos; el dia 23 actuarà Nerea Bassart Trio; el 30 de juliol ho farà Somnis; el 6 d'agost Somos Gato; el 13 d'agost Rehenes; el dia 20 Joan Blau i el 27 d'agost Stand By.
També les nits d'estiu a Balaguer tornaran a comptar, per segon any consecutiu, amb les "Zumba Fluor Parties", sessions de ball zumba nocturnes, on la llum, la música i altres sorpreses hi seran presents. Aquestes sessions es realitzaran els divendres al casal Lapallavacara, a partir de les 20.30 h. Concretament, se celebraran els dies 12 i 26 de juliol i els dies 9 i 23 d'agost.