Aquest dimecres, i dins de la Setmana Europea de l'Energia Sostenible 2021, s'ha realitzat a Balaguer el taller 'CANVIA D'ENERGIA', on s'han donat consells pràctics per estalviar energia a casa

Per Ràdio Balaguer
623 visites
771E8Fc00Fdb9056Cd4E97D4Caa9D3D0Tallercanviadenergia2

Aquest dimecres s'ha realitzat a Balaguer el taller "CANVIA D'ENERGIA", en el els participants rebran consells per estalviar energia a casa. Es tracta d'una activitat dins el marc de la Setmana Europea de l'Energia Sostenible 2021.

L'activitat ha tingut lloc a 2/4 de 8 del vespre a la sala d'actes de la Paeria de Balaguer

Els assistents han pogut portar una factura elèctrica i en aquest sentit s'ha ensenyat de forma practica a revisar la factura i la contractació que es disposa, sabent si es té la potència contractada correcta.

També s'han donat eines per fer un ús correcte dels electrodomèstics, de les plaques solars fotovoltaiques i vehicles de mobilitat elèctrica. A més s'han donat consells a d'altres formes d'estalvi energètic, com l'aïllament tèrmic de les llars.

En un context d'emergència climàtica i en el marc de la crisi sanitària mundial, és més necessari que mai que avancem amb determinació en la transició energètica cap a un nou model energètic net, sostenible, descarbonitzat, distribuït i democràtic

El taller s'adreça a persones que vulguin informar-se sobre l'energia que consumeixen a casa  amb l'objectiu de reduir les despeses i consumir només l'energia necessària per a realitzar les activitats quotidianes sense perdre qualitat de vida. Tenint en compte la pujada del preu de l'electricitat, cal tenir la informació necessària per actuar i poder respondre preguntes com:

Com puc entendre la factura elèctrica? (es recomana portar una factura perquè el taller sigui més pràctic!)

Quina potència em convé contractar?

Quins electrodomèstics consumeixen més?

Quines mesures senzilles em poden ajudar a estalviar diners?

Què cal per produir energia solar a casa amb plaques fotovoltaiques?

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar