Aquest dissabte diada de Sant Jordi, Ràdio Balaguer se suma als actes amb un especial del 'Va de llibres', el programa realitzat per la Biblioteca Margarida de Montferrat

Per Ràdio Balaguer
673 visites

L'espai celebra els 10 anys d'emissions i de 10h a 13h es podran escoltar diferents tertúlies amb biblioteques i escriptors, a més de recomanacions literàries

2Ae86D29516F972D97C6808Fc43A76A8Santjordirdioimg0065

Tertúlia Bibliotecaris programa Va de llibres especial Sant Jordi 

Tertúlia escriptors programa Va de llibres especial Sant Jordi

 

Comptarem amb la participació de tres escriptors locals que ens presentaran les seves darreres publicacions. En Joan Vicent Sampedro que ens parlarà sobre la seva darrera novel·la "Siempre Raquel", en Joan Arjona que ens descobrirà la ciutat de Balaguer amb "Curiositats del Balaguer d'abans i d'ara" i amb Joan Biscarri conversarem sobre la seva primera novel·la "No ho diguis a ningú".

També hem volgut convidar set bibliotecàries de les comarques de Lleida per conversar sobre l'actual situació bibliotecària del nostre país, la seva visió de futur i com elles viuen una jornada de Sant Jordi. Concretament farem tertúlia amb Nati Moncasi, cap de la Central de Bibioteques de Lleida, Antònia Capdevila, directora de la Biblioteca Pública de Lleida, Dolors Forcada, al capdavant de la biblioteca d'Alcarràs, Damià Alentorn, responsable de la biblioteca de Cervià de les Garrigues, Esther Barniol, directora de la biblioteca de Solsona, Sílvia Navés bibliotecària a Juneda i Fina Solans responsable de la biblioteca d'Artesa de Segre.

En aquest programa especial també podrem sentir la veu de quatre autors locals, en Josep Vallverdú, l'Eduard Ribera, el Rafel Molina i el David Marín. Amb ells farem tertúlia per parlar sobre el món del llibre, la creació literària i la situació de la llengua catalana, entre d'altres qüestions.

En una diada de Sant Jordi no poden faltar les recomanacions literàries i, per aquest motiu, comptarem amb els nostres llibreters de capçalera, en Jaume Casals de la llibreria La Noguera, i l'Andrea Giovannoli de la llibreria L'Argonauta. Ells ens faran dues recomanacions adreçades a públic adult i dues per al públic infantil i juvenil.

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar