Aquest dissabte el Geoparc Orígens celebra el seu 3r aniversari, i ho farà amb una sortida interpretada a la Cova del Tabac de Camarasa

Per Ràdio Balaguer
345 visites
908D5078E8B7D9867Ee6D115D1831C36Sortida3Raniversarigeoparcorigenscovatabaccamarasa

Aquest dissabte el Geoparc Orígens celebra el seu 3r aniversari, i ho farà amb una sortida interpretada a la Cova del Tabac de Camarasa. 

Es sortirà a les 10 del matí des de l'Espai Orígens, on també es farà la presentació de la ruta, una part de la qual serà amb vehicles particulars. 

L'itinerari es farà amb tauletes digitals que inclouen explicacions durant la ruta. 

La sortida acabarà als voltants de la 1 del migdia, després de les explicacions dels experts a la cova. Cal inscripció prèvia a espaiorigens@gmail.com

L'itinerari té una distància de 2,4 Km amb un cert desnivell. Cal dur calçat apropiat, aigua i, si es vol, llanterna.

Aquest acte va haver de ser ajornat l'any passat i s'ha reprès aquest any que, a més, coincideix dins l'Any Internacional de les Coves i el Carst.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar