Aquest dissabte es durà a terme a Balaguer el Desafiament de Porters de futbol sala de Lleida, amb la participació total de 85 porters i porteres
El Comitè Tècnic d'Entrenadors de Futbol Sala de la Lliga Catalana de Futbol Sala de l'FCF durà a terme aquest dissabte 29 de gener la 4a edició del Desafiament de Porters de Lleida, al Pavelló Municipal Inpacsa de Balaguer. S'espera la presència d'un total de 85 porters i porteres que s'enfrontaran per categories en una pista de 10x10 amb l'objectiu d'encaixar poc i marcar molts gols.
Una vegada tancat el termini d'inscripció, per tal de verificar que tots els interessats tenen una plaça, la federació ha fet públiques les llistes de participants per a totes les categories, amb els quadrants definitius de les inscripcions. Hi competiran les categories benjamí, aleví, infantil i cadet. A més, les porteres de les categories Infantil-Cadet competiran totes juntes entre elles.
La convocatòria de tots els participants és a les 08.30 hores al Pavelló Municipal Inpacsa de Balaguer. Els porters hauran de venir previstos de roba esportiva adequada per a la competició i amb les proteccions que considerin adients.
Les condicions i les llistes de participants es poden consultar a la web fcf.cat