Aquest diumenge el congost del Mont Rebei serà escenari del King 's Canyon - Sup South Pyrenées, una prova no competitiva de SUP amb dos recorreguts diferents.

Per Ràdio Balaguer
712 visites
A45524617312D9C26135448A1Ec0F1E7Rutakingcanyonager
Aquest diumenge el congost del Mont Rebei serà escenari del King's Canyon. Es tracta d'una prova de SUP, o el que és el mateix, una variant del surf, en el qual es llisca sobre una superfície d'aigua amb una taula de grans dimensions, alçats, i amb l'ajuda d'un rem. 
 
La de Montrebei no és una prova competitiva, sinó que l'empresa organitzadora, Jölssen Events, que normalment organitzava el Costa Catalana SUP Challenge, ha volgut donar un gir a l'esdeveniment per donar-li un enfocament més internacional i també al participant amateur. 
 
Així doncs, la King 's Canyon - Sup South Pyrenées, és planteja com un repte per als riders. La proposta és que els participants aconsegueixin baixar el Congost de Mont-rebei, des de La Masieta, per fer un recorregut espectacular enmig de natura salvatge i un dels entorns més espectaculars del país.
 
La prova començarà a les 11 del matí i s'han previst dos recorreguts , un de 6.4 km i un segon més exigent de 17.4 km. 
 
Els participants es trobaran dissabte a la tarda a Lleida per fer el check i el briefing, a més d'un sopar. Ja diumenge, es durà a terme el control de dorsals a les 10 i al pàrquing de La Masieta. Des d'allà es donarà el tret de sortida a les 11. Els participants del circuit curt, per la categoria Amateur, travessaran el congost i donaran la volta per acabar el recorregut altre cop a La Masieta. En el cas del recorregut llarg, per la categoria Èlit, també s'iniciarà i acabarà a La Masieta, però els participants hauran d'arribar a l'embarcador de Corçà, com a punt de control. 
 
La competició s'espera que s'acabi a 2/4 de 2 del migdia, moment en que s'entregarà els premis als qui l'hagin finalitzat.  
 
Els interessats a participar de la prova encara poden formalitzar les seves inscripcions al web upsuping.com, i estan limitades a 100 participants. 
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar