Aquest divendres dia 10 cinema a la fresca amb la projecció de la pel-lícula apta per a tots els públics, Operació panda a les 22 h a la plaça del Teatre amb aforament limitat a 200 espectadors.

Per Ràdio Balaguer
692 visites
70297Cec69B390B953Efb5Ff0381A601Cinemaalafresca2020

Aquest divendres s'estrenen les projeccions de cinema a la fresca a la Plaça del teatre. Serà amb la pel·lícula apta per a tots els públics 'Operació panda'. L'activitat començarà a les 22 h amb aforament limitat a 200 espectadors.

A Operació Panda una cigonya maldestre lliura per error un nadó panda a la direcció equivocada. És llavors quan l'os Mic-Mic i els seus amics s'embarquen en una audaç aventura per ajudar el petit panda a tornar a la seva veritable llar i trobar-se amb la seva família.

Per assistir-hi cal reservar espai amb cita prèvia al web estiu.balaguer.cat i recollir les entrades al casal Lapallavacara

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar