Aquest matí ha tingut lloc al Teatre Municipal de Balaguer la primera de les dues funcions d'El Pot Petit. A la tarda el grup musical ofereix un segon concert amb totes les entrades exhaurides. L'espectacle és la cloenda del Cicle Emboirats 2021

Per Ràdio Balaguer
604 visites
14243D09B4A4484087Abadd8513F9501F455D9A6Bd0D4Ec291Bf850754C5A285

El Teatre Municipal de Balaguer ha acollit aquest diumenge dues actuacions del grup musical El Pot Petit. La primera ha tingut lloc a les 12h del migdia i la segona a les 18h, i amb totes  les entrades exhaurides per a tots dos passis.  

EL POT PETIT AL TEATRE és un concert recomanat especialment a infants de 3 a 8 anys que explica la història de la Jana, en Pau i la Melmelada Band, a qui els encanta explorar i viure aventures. Aquestes aventures de dins el Pot Petit les han convertit en cançons i les voldran compartir amb totes i tots els espectadors. Nous personatges, vells coneguts i molta música. Un concert amb nou músics dalt l'escenari, titelles i teatre per gaudir en família.

EL POT PETIT va esgotar en poc temps les entrades de la primera sessió programada per aquest mateix diumenge a les 6 de la tarda. Aquest fet, sumat a que no s'ha ampliat encara la capacitat del 50% dels espais escènics, que des d'aquesta setmana ja no hi ha confinament comarcal i, a més, pel fet que el Teatre vol passar els darrers espectadors que van comprar les entrades per la funció de la tarda al matí, va fer que es programés una segona sessió el mateix dia del concert EL POT PETIT AL TEATRE en sessió MATINAL, a les 12 del migdia.

L'espectacle EL POT PETIT AL TEATRE és la cloenda de la 3a edició del Cicle d'Hivern d'Espectacles Infantils, l'Emboirats 2021, que s'ha fet íntegrament al Teatre amb els espectacles: BONS TEMPS, CAMÍ A L'ESCOLA i EL POT PETIT).

La programació continua el proper diumenge dia 28 de març a les 18h amb l'obra el pare de la núvia amb Joan Pera. Entrades a la venta a entradesteatre.balaguer.cat

En Francesc Ramon Pujols-Pinyol, mestre galeter i artífex de la marca global de les Galetes Pujols-Pinyol, està d'enhorabona. La Meritxell, la seva única fi lla, està a punt de casar-se amb el Bernat, un noi com cal i que és la nineta dels ulls d'en Francesc Ramon. El gendre ideal.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar