Aquest migdia, dins dels actes de la Vaga Feminista en motiu del 8M, Dia Internacional de les Dones, s'ha dut a terme un taller de defensa personal a la plaça del Mercadal

Per Ràdio Balaguer
927 visites
7006Fab97B541408Eab8577B00824C34Tallerdefensapersonal8M4
Aquest migdia, dins dels actes de la Vaga Feminista en motiu del 8M, Dia Internacional de les Dones, s'ha dut a terme un taller de defensa personal a la plaça del Mercadal. 
 
Les participants han après moviments bàsics que els permetin defugir un atac, així com algunes conductes que els permetin defugir l'enfrontament i cercar sempre la possibilitat de fugida. 
 
El taller ha anat a càrrec de Josep Delsams, de Sempreviva La Noguera. 
 
Les activitats continuaran aquest migdia amb un dinar 'Pongo', que consisteix en un dinar comunitari on cadascú porta menjar de casa i es pot compartir, i uns debats oberts de sobretaula sobre els micromasclismes i el feminisme i la interclturalitat. 
 
Tot plegat, abans de la manifestació de les 7 de la tarda que sortirà des de la Plaça de la Sardana. 
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar