Arrenquen les activitats estiuenques organitzades per l'Associació de Veïns del Centre Històric de Balaguer. El tret de sortida té lloc avui amb l'inici d'un curs de sardanes que es farà tots els dijous de juliol i agost a la plaça Comtes d'Urgell.

Per Ràdio Balaguer
635 visites
Storage
Amb el mes de juliol s'inicien a Balaguer les activitats d'estiu i avui mateix, concretament, tindrà lloc l' inici de l'habitual Curs de Sardanes que cada any per aquestes dates té lloc a la nostra ciutat a càrrec de les colles sardanistes balaguerines, Verge del Miracle i Barres i Escacs, i que se celebrarà tots del dijous d'aquest mes i del mes d'agost a les 20'30 h a la plaça Comtes d'Urgell, davant del Museu.

El curs té diferents nivells d'aprenentatge: des de la iniciació fins el perfeccionament.  

També, en aquest cas a partir del proper dilluns tindrà lloc un altre curs, el de comptar i repartir la sardana. Aquest s'impartirà els dilluns de juliol i agost a la mateixa hora i al mateix lloc.  

Cal destacar que els dos cursos són gratuïts i no hi ha límit en la edat.

Diumenge, d'altra banda, en motiu de la celebració de Sant Cristòfol tindrà lloc la tradicional benedicció dels vehicles al carrer Miracle i Àngel Guimerà a partir de les 12'45 h.

Tots aquests actes estan organitzats per l' Associació de Veïns del Centre Històric de Balaguer. 

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar