Artesa de Segre ultima els preparatius per a la 11a edició de la Cursa i Caminada popular TRAIL SANT SILVESTRE, la Sant Silvestre de muntanya d'11 km i 200 metres de desnivell positiu que es celebra l'últim dia de l'any

Per Ràdio Balaguer
394 visites
23Dee3C95Aad1Cc8F011099Bccf43Ccdtrailsantsilvestre

El 31 de desembre torna una nova edició, la 11a, de la cursa i caminada popular Trail Sant Silvestre a Artesa de Segre.

Es tracta d'una prova cronometrada, però no competitiva, que compta amb un recorregut que discorre majoritàriament per corriols. Té una longitud de'11 km i 200 metres de desnivell i es pot fer corrent o caminant .

Tot i que no és competitiva en la vessant esportiva, sí que hi ha un premi a les millors disfresses a l'arribada, ja que alguns corredors opten per fer el traçat disfressats.

Les inscripcions es poden fer de forma telemàtica als enllaços dels perfils de les xarxes socials de la Cursa del Meló, o el mateix dia de la prova a partir de les 9 del matí. El preu de la participació és de 5 euros i és una prova oberta a totes les edats. 

La sortida es realitzarà a les 11 del matí des de la Plaça de l'Ajuntament d'Artesa de Segre. Els corredors disposaran d'avituallament als 4 km i a l'arribada, que serà al Parc de Bombers del municipi d'Artesa de Segre, s'oferirà beure i un aperitiu.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar