Avui divendres la Sala d'Actes de l'Ajuntament de Bellcaire serà l'escenari de la presentació del poemari La malicia dels mots, de Joan Francesc Dalmau.

Per Ràdio Balaguer
788 visites
4F145767080019719Cdc25F20Bae85Bbmots

Avui divendres la Sala d'Actes de l'Ajuntament de Bellcaire serà l'escenari de la presentació del poemari La malicia dels mots, de Joan Francesc Dalmau. L'escriptor de Miralcamp publica els seu segon volum de poesia, un llibre que parla dels grans temes de la vida: l'amor, la mort, el pas del temps, el dolor, l'amistat... De la cerca de la felicitat, que és l'objectiu de tota existència. 

La presentació anirà a càrrec del mateix autor, de l'ilustradora del volum, Ester Gasol, el filòleg Josep Camps i l'editor Josep Gelonch. A més, durant l'acte es projectaran els videopoemes de Jordi Giribet. 

L'acte es troba dins del cicle "Poesia i altres vicis", i començarà a les 8 del vespre.  

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar