Balaguer acollirà la 39a Cursa del Sant Crist aquest dissabte 9 de novembre, coincidint amb la Festa Major. Actualment ja són més de 160 els corredors inscrits a la cursa i més de 60 a la caminada. Les inscripcions son obertes.

Per Ràdio Balaguer
1037 visites
72Ffffc9160Cd704Ba1F7C7A938D1432Cursasantcrist2019
Continuen les inscripcions per la 39a edició de la Cursa del Sant Crist, que discorrerà pel carrers de Balaguer el mateix dia de la Festa Major, el dissabte 9 de novembre. 
 
El dia de celebració és una de les novetats d'aquest any, ja que normalment la cursa es celebrava el cap de setmana anterior a la Festa Major. El canvi ha estat provocat per evitar la coincidència amb altres cites esportives similars. Una altra de les novetats és la seva celebració en dissabte a la tarda, ja que habitualment la cursa es feia el diumenge al matí. L'organització ha pres aquesta decisió per evitar la coincidència amb la jornada electoral. 
 
La cursa comptarà una vegada més amb dos recorreguts, un de 5 kilòmetres i apte a partir de 12 anys i un segon més exigent de 10 kilòmetres, a partir de 16 anys. 
 
Les inscripcions per participar en qualsevol de les dues modalitats es poden dur a terme a la web runners.cat, que és el club que s'encarrega de l'organització de la prova. Actualment ja són més de 160 els corredors inscrits a la cursa i més de 60 a la caminada.
 
Les inscripcions tenen un preu de 12 euros en les modalitats de cursa i gratuïtes per la caminada, que es farà pel marge del riu Segre. 
 
Els participants a la caminada sortiran des del pavelló Molí de l'Esquerrà a les 16.20h i els corredors de les curses, a les 16.30h, mitja hora abans de l'horari previst inicialment. El recorregut és circular i el punt d'arribada és el mateix pavelló.  

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar