Balaguer busca voluntaris pel Gran Recapte dels dies 30 de novembre i 1 de desembre. Es tracta d'un esdeveniment solidari per recollir aliments al qual participaran deu supermercats de la ciutat.

Per Ràdio Balaguer
911 visites
4333267Ef06C04F5B1A88Bfb40D91Db2Recaptealimentsagape2
Càritas d'Urgell a Balaguer fa una crida per trobar voluntaris pel Gran Recapte que tindrà lloc els dies 30 de novembre i 1 de desembre, un esdeveniment solidari per recollir aliments per les famílies més necessitades. 
A Balaguer es necessiten uns 300 voluntaris per cobrir les diferents tasques de logística, presència als supermercats i classificació dels aliments, segons explica el director de Càritas Parroquial a Balaguer, Miquel Trilla.
 
Àudio....
 
Segons Miquel Trilla, el primer dia el cobriran els voluntaris de diferents centres educatius de la ciutat que novament participen en aquesta iniciativa. També el grup de monitors de Tartareu repetiran l'experiència de l'any passat i també col•laboraran en aquest esdeveniment. A tots plegats, Trilla els agraeix la tasca que fan durant aquests dos dies.
 
Àudio....
 
El Gran Recapte es desenvoluparà en torns de quatre hores cada un en els deu supermercats participants i aquí a Balaguer es preveuen recollir entre 23.000 i 25.000 quilos d'aliments, unes xifres similars a les dels últims anys. 
Segons Trilla, els productes que més es necessiten són llet, oli, arròs, farina, pasta, sucre i aliments infantils, entre altres.
 
Àudio......
 
L'any passat, amb el Gran Recapte, a la Noguera es van ajudar 428 famílies i 1.455 persones. 
Per participar com a voluntari, les persones interessades poden trucar al telèfon  639 44 35 16.
 
 
Àudios a: Ràdio a la carta, Informatius

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar