Balaguer celebra aquest divendres la 32a Nit de l'Esport. Serà un acte més reduït del que era habitual, en que es retrà reconeixement als millors esportistes de l'any. Es durà a terme a la piscina del poliesportiu

Per Ràdio Balaguer
587 visites
9C90502C590Ad6Ca534Af59F9Ca7Ce5Enidelesportcartell

Balaguer prepara la 32 Nit de l'Esport aquest divendres a 1/4 de 10 de la nit, una activitat que es du a terme cada any i que ret reconeixement als millors esportistes de l'any.

Des de l'àrea d'Esports de la Paeria es vol reprendre aquesta activitat, que l'any passat no es va fer, per intentar normalitzar al màxim la situació, i per poder posar en valor l'èxit esportiu de molts clubs durant la present temporada en que s'ha pogut tornar a competir.

L'acte serà diferent respecte a com es feia habitualment. Un dels primers canvis serà la ubicació, que aquest cop serà la zona verda de les piscines del poliesportiu. Un altre dels canvis serà l'absència del sopar, ja que aquest any l'acte serà molt més curt i només hi haurà un petit aperitiu.

L'acte comptarà amb els diputats Jordi Verdú i Eloi Bergós, acompanyats de Jordi Ignasi Vidal, paer en cap de Balaguer; Gemma Vilarasau, paera d'Esports de la paeria de Balaguer; Albert Marbà, tècnic d'Esports de la paeria de Balaguer.

 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar