Balaguer celebra diumenge una nova trobada de plaques de cava i col·leccionisme. Es farà durant tot el matí a la plaça del Mercadal.

Per Ràdio Balaguer
631 visites
Storage

 

El col·lectiu d'afeccionats al col·leccionisme de Balaguer ja tenen a punt la nova Trobada de Plaques de cava i col·leccionisme "Ciutat de Balaguer" que tindrà lloc a la ciutat aquest proper diumenge. 

La jornada té la voluntat d'anar ampliant aquesta exposició i venda a altres articles com són postals, loteries, punts de llibre, bolígrafs, calendaris, bosses de sucres, targes... i aconseguir    que aquesta trobada esdevingui tot un referent. 

La novetat d' enguany serà la introducció d' aquests nous articles a la trobada que se celebrarà a la plaça del Mercadal, des de les 9 h fins les 14 h.  

Els organitzadors estan il·lusionats amb aquesta ampliació i demanen que tots els afeccionats hi participin. 

Enguany també s'han dissenyat en exclusiva dues piruletes, com s'ha anat fent en les darreres edicions, una amb el logotip de "Viu Balaguer" i l'altra dedicada a la penya Barcelonista de Balaguer i Comarca. 

A l'ampolla de les Caves Masachs, la placa de cava anirà dedicada a la parella dels "pagesets" que formarà part d'una col·lecció dedicada als gegants de Balaguer. 

Aquesta trobada està patrocinada per l' Ajuntament de Balaguer.  

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar