Balaguer celebra diumenge una nova trobada de plaques de cava i col·leccionisme. Es farà durant tot el matí a la plaça del Mercadal.
El col·lectiu d'afeccionats al col·leccionisme de Balaguer ja tenen a punt la nova Trobada de Plaques de cava i col·leccionisme "Ciutat de Balaguer" que tindrà lloc a la ciutat aquest proper diumenge.
La jornada té la voluntat d'anar ampliant aquesta exposició i venda a altres articles com són postals, loteries, punts de llibre, bolígrafs, calendaris, bosses de sucres, targes... i aconseguir que aquesta trobada esdevingui tot un referent.
La novetat d' enguany serà la introducció d' aquests nous articles a la trobada que se celebrarà a la plaça del Mercadal, des de les 9 h fins les 14 h.
Els organitzadors estan il·lusionats amb aquesta ampliació i demanen que tots els afeccionats hi participin.
Enguany també s'han dissenyat en exclusiva dues piruletes, com s'ha anat fent en les darreres edicions, una amb el logotip de "Viu Balaguer" i l'altra dedicada a la penya Barcelonista de Balaguer i Comarca.
A l'ampolla de les Caves Masachs, la placa de cava anirà dedicada a la parella dels "pagesets" que formarà part d'una col·lecció dedicada als gegants de Balaguer.
Aquesta trobada està patrocinada per l' Ajuntament de Balaguer.