Balaguer disposa d'una amplia oferta lúdica i esportiva dins la Setmana X-trem. Del 29 de març a l'1 d'abril, coincidint amb les vacances de Setmana Santa, l'àrea d'esports de la Paeria ofereix activitats per a joves d'entre 4 i 15 anys

Per Ràdio Balaguer
588 visites
9E19Cca86187Bc3316D99D6970A900Dfsetmanaxtrem20212

Del 29 de març i fins a l'1 d'abril, coincidint amb les vacances del període de Setmana Santa, l'àrea d'esports de la Paeria de Balaguer, organitza la setmana X-trem, una activitat que l'any passat no es va poder celebrar.

La 15a edició no presenta canvis respecte la darrera edició a nivell de continguts, en la que els joves d'entre 4 i 15 anys, podran gaudir de nombroses activitats adaptades a la seva etapa escolar i a les necessitats educatives i d'esplai que demanen per passar unes jornades matutines en companyia.

Si que es presenten, en canvi, tota una sèrie de mesures i restriccions per complir les restriccions del PROCICAT i Salut en matèria d'activitats de lleure i esportives en franges extraescolars. En destaca el fet de que es disposarà d'un monitor per cada grup de 6 infants, la ràtio que actualment marquen les restriccions.

Les activitats es diferenciaran en dos grups; els nascuts del 2011 al 2016, que participaran en activitats plàstiques i manualitats, amb activitats esportives variades i finalment, amb un programa específic d'activitats aquàtiques, tot en les instal·lacions municipals.

En segon lloc, tenim el grup dels més grans, nascuts el 2010 i anteriors, i en el que es planteja tota una sèrie d'activitats de caire més dinàmic, amb esports individuals i col·lectius, tallers al medi natural, i l'atractiu de sortides amb BTT.

Les inscripcions es poden formalitzar a la pàgina web:  www.esports.balaguer.cat o a l'administració de la piscina coberta; també tindreu més informació al telèfon 973450915. Des de la Paeria no es preveu limitar de moment el nombre d'inscripcions.

 

 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar