Balaguer disposarà el proper diumenge d'un servei de bus per facilitar a la ciutadania el desplaçament als dos col·legis de votació per a la consulta alternativa del 9-N.

Per Ràdio Balaguer
1468 visites
D73619Bc72A8A613Ea1Ed5A40C1992309N1

Balaguer disposarà el proper diumenge d'un servei de bus per facilitar a la ciutadania el desplaçament als dos col·legis de votació per al procés participatiu del 9-N. 

Aquí a la ciutat hi haurà dos col·legis on els ciutadans podran anar a votar, l'Institut Almatà, al Parc del Reial i l'Institut Ciutat de Balaguer al carrer Urgell. 

L'alcalde, Josep Maria Roigé, explica l'operatiu previst el proper diumenge. 

Àudio 

Es preveu que hi hagi dos busos i que passin per les parades cada 30 minuts.

Àudio 

D'altra banda, Roigé també està convençut la consulta alternativa del proper diumenge es farà encara que el ple del Tribunal Constitucional (TC) hagi  acordat aquest matí per unanimitat suspendre-la, com li va sol·licitar el Govern de Mariano Rajoy divendres passat.

Àudio 

El lloc de votació va en funció de l'adreça que hi ha al DNI, independentment d'on es viu o s'està empadronat. 

Per regla general, la part nova (eixample de Balaguer), la plaça Mercadal, els carrers d'Avall, Major, Miracle i Barrinou votaran a l'Institut Ciutat de Balaguer. També els veïns de l'Horta d'Amunt. 

Els barris del Firal i del Secà votaran a l'INS Almatà. 

L'Hostal Nou vota a Vallfogona de Balaguer. 

L'horari de les votacions serà de 9 del matí a 8 del vespre 

Per qualsevol dubte, es pot consultar la web www.participa2014.cat o bé trucar al telèfon 012. 

A l'Ajuntament, de 8 a 15 hores, també s'informarà  sobre les zones de votació. Els interesseats poden demanar informació presencialment o trucant al 973 44 52 00.  

Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=4479

El mes destacat