Balaguer ha baixat 6 punts de risc de rebrot, fins un valor de 82, i torna a una velocitat de contagi inferior a 1. Respecte a ahir, s'ha sumat una defunció. La Noguera també baixa a 67 punts de risc i una transmissió de 0,68

Per Ràdio Balaguer
760 visites
0Aeb0E8572Daa3508Fb5C992843309B2Coronavirus22

Balaguer ha baixat 6 punts de risc de rebrot, fins un valor de 82, i torna a tenir una transmissió inferior a 1, amb un descens de més d'una dècima i un valor de 0,91. Respecte a ahir no s'ha sumat cap nou positiu, però s'ha hagut de lamentar una defunció, que eleva a 31 les persones que han mort a Balaguer a causa de la Covid 19.

La comarca de la Noguera també segueix reduint les dades d'afectació de la pandèmia i baixa el risc de rebrot en 11 punts, fins un valor de 67. La velocitat de contagi és de 0.68, baixant prop de 2 dècimes. A la comarca s'han sumat 2 nous positius respecte a ahir.

A la regió sanitària de Lleida el risc de rebrot puja a 91 ( 13). La velocitat de propagació puja a 1,01. Actualment hi ha 18 pacients ingressats als hospitals (-1).

A Catalunya el Departament de Salut ha declarat dos hospitalitzats menys a causa de la covid-19 en les darreres hores (343) però dos crítics més a l'UCI (93). La velocitat de contagi puja una dècima i se situa ara en 0,95, mentre que el risc de rebrot ho fa fins a 42.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar