Balaguer ha celebrat una revetlla de Sant Joan amb limitació de l'aforament però amb actes més visuals, com un espectacle de llum i foc, la tradicional arribada de la Flama del Canigó i concert de 'A grup vocal'.

Per Ràdio Balaguer
798 visites
D5D91E1F9430Ce531A47A46Db83Be22Csantjoanbalaguer20200624At00 03 551

Balaguer ha celebrat aquesta nit una revetlla de Sant Joan atípica pel coronavirus i com en d'altres pobles i ciutats del país, amb limitació d'aforament i amb mesures de seguretat. Pel que fa a la limitació de l'aforament, a la revetlla s'han previst l'assistència de 400 persones assegudes amb taules per poder degustar la coca de Sant Joan i el moscatell, encara que molts ciutadans també s'han apropat al Parc de la Transsegre per veure els actes tot fen una passejada.

La revetlla ha començat a 2/4 d'11 de la nit amb l'espectacle de llum i foc "CIRKIFOC" de la Cia. Tot seguit ha arribat a la ciutat la Flama del Canigó i s'ha fet lectura del manifest a càrrec de la Colla Bastonera i Grallera de Balaguer. Actes seguit s'ha fet l'encesa de la foguera i el grup de Diables "Bèsties Feréstegues" de Balaguer han realitzat un piro musical. La música final de la revetlla l'han posat el "A GRUP VOCAL" finalistes del programa de TV3 "Oh Happy Day".

 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar