Balaguer ha organitzat aquest any el primer Concurs de Pessebres Els interessats en participar-hi han de fer un vídeo amb una durada màxima de 30 segons, el termini acaba el 21 de desembre

Per Ràdio Balaguer
817 visites
261A2A22Be757B1Dfb246Acef69Ca59456993640A7Ae4Be48859F4114E9148A5

La Paeria ha organitzat aquest any el primer Concurs de Pessebres. Els interessats en participar-hi han de fer un vídeo amb una durada màxima de 30 segons i s'ha de visualitzar tot el Pessebre.

En el vídeo s'hi ha de veure tot el pessebre i s'ha de publicar a Instagram amb el hashtag #pessebrebalaguer i etiquetar @Balaguerjove. El termini acaba el 21 de desembre.

Es valoraran diferents aspectes com el format i la creativitat del pessebre.

Més informació al web joventut.balaguer.cat

Una altra novetat de la programació d'actes de Nadal d'enguany és la celebració del primer Campionat de Fornite.

El campionat tindrà lloc el dia 23 de desembre al Casal Lapallavacara i les inscripcions ja estan obertes.

Pel que fa al Caga Soca de Nadal, aquest es farà el diumenge 20 de desembre al pavelló Molí de l'Esquerrà amb l'espectacle "Safari" de la Companyia La Baldufa. Es farà a les 18h, per assistir-hi caldrà inscripció prèvia i a l'entrar hi haurà una guardiola solidària en benefici de La Marató, que se celebra aquell mateix dia.

També hi ha previst un espectacle familiar, "Bons moments" de la Companyia Filigranes, en aquest cas el dia 3 de gener al  Teatre Municipal. També caldrà inscripció prèvia i també començarà a les 18 h.

Per a més informació, els interessats poden consultar el web joventut.balaguer.cat.

El mes destacat