Balaguer se suma, un any més, a la campanya Mulla't per l'esclerosi múltiple per obtenir fons contra aquesta malaltia. Les piscines municipals d'estiu del Secà seran les protagonistes de la campanya aquest diumenge durant tot el dia.
Balaguer se suma un any més a la campanya "Mulla't per l'esclerosi múltiple" per obtenir fons contra aquesta malaltia neurodegenerativa i crònica.
La data original en què la majoria de municipis van celebrar aquesta tradicional jornada aquàtica era el diumenge passat, però com és habitual a Balaguer, ja que coincideix amb la Transsegre, aquesta festa s'ajorna una setmana.
Les piscines municipals d'estiu del Secà seran les protagonistes de la campanya. S'espera que la gent hi col·labori, ja sigui fent metres a la piscina o recolzant econòmicament aquesta causa amb la compra de material específic del Mulla't, com ara samarretes, bosses i tovalloles, entre altres.
Els que sí que ja han confirmat la seva presència són el regidor d'Esports, Guifré Ricart, i l'alcalde de Balaguer, Josep M. Roigé, que presidiran aquest acte, simbòlic i solidari a la vegada, durant la tarda amb un bany a les mateixes piscines.