Baldomar, celebra fins diumenge la seva festa major. La programació, organitzada per la Comissió de Festes del poble, inclou activitats per a tots els públics

Per Ràdio Balaguer
689 visites
A91B20Ddd4501380B5B32E23Bab9F8Eccartellfestamajorbaldomar2023

El divendres 25 d'agost, el dia central de la festa, començarà al migdia amb el repic de campanes i el pregó, que enguany va ser a càrrec de l'alcalde del municipi, Joan Solé.

A la tarda, es celebrarà un acte de memòria viva, en el qual es recordarà la història i la tradició del poble. Al vespre serà el torn del ball de tarda amb la banda Madison, un sopar de germanor i una obra de teatre, "Lo Catxo". La nit acabarà amb un ball de nit amb Madison i un DJ local.

El dissabte al matí es faran cucanyes. A la tarda, serà el torn de la gimkabirra, un ball de tarda i nit amb la banda L'Albi. La nit acabarà amb les sonoritats de La Bandarra i Noche Quilombera.

El diumenge 27 d'agost, es clouran els actes amb un vermut i un campionat de botifarra de tarda.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar