Bandelpal ha celebrat aquest dissabte el seu quinzè aniversari en una festa que ha estat una trobada amb altres grups de percussió i amb la ciutadania de Balaguer

Per Ràdio Balaguer
534 visites
0Dc2A1C5730F9F22C7013D86Db9F3092Img20220903195640

La intenció de la trobada era celebrar l'aniversari, però també ser una reunió de gent que viu la música, i que tenien ganes de tornar-se a trobar després d'un temps en què la pandèmia els ha limitat molt les reunions socials, tal i com ha explicat Susanna Balasch, membre de Bandelpal. 

Marta Palací, una altra membre de Bandelpal, ha explicat a Ràdio Balaguer que estar en un grup de batucada uneix molt a les persones, i ajuda a establir vincles amb altra gent, que potser no tindries oportunidat de conèixer en altres situacions. 

La festa d'aquest dissabte ha començat amb una masterclass per a tots els grups de batucada, i seguidament s'ha fet una rua pel centre històric i unes exhibicions estàtiques. Hi han participat batucades vingudes d'Oliana, Sant Fruitós de Bages, Cervera i Terrassa, a més de les altres dues formacions de Balaguer, la de l'Estel i la de l'Escola de Música. 

La trobada ha acabat amb un sopar popular i un concert amb un grup de rumba i el grup de versions Hao Band.

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar