Bellcaire d'Urgell prepara la setmana cultural del 19 al 24 d'abril, i el diumenge 25 la festa major del Pedrís. Inclourà tallers, espectacles i conferències, i la diada de Sant Jordi el lliurament dels premis Patufet de contes
Bellcaire d'Urgell prepara la setmana cultural del 19 al 24 d'abril.
Els actes començaran dilluns 19 d'abril amb una de les conferències del cicle sobre salut alimentària. Serà la xerrada "Alimentació saludable a partir dels 60 anys", a càrrec de Naila Martínez, que es farà a la Sala d'actes de l'Ajuntament a les 19.30h.
El dimarts 20 es durà a terme un taller de màgia per a infants a càrrec del Mag Bala. Serà al Poliesportiu Municipal a les 19h
El dimecres 21 es representarà l'espectacle de titelles amb Los Titiriteros, al Poliesportiu Municipal i a les 19h
El dijous 22 es podrà escoltar la xerrada "Bellcaire, el meu poble", a càrrec d'Antonio Condal Santamaria, al Poliesportiu Municipal a les 19.30h
El divendres, diada de Sant Jordi, el programa s'inicia a les 6 de la tarda amb el lliurament dels premis Patufet de contes, que es farà a la Plaça Major. Seguidament hi haurà una ballada de sardanes amb la cobla Ciutat de Cervera i se servirà coca i xocolata al públic assistent.
El dissabte 24 d'abril es durà a terme la representació de l'espectacle Clochard a càrrec de Grappa Teatre, la companyia de Paco Mir, del Tricicle.
Es farà al Poliesportiu Municipal a les 20h i amb un preu de l'entrada de 5 euros.
A més, dins de la Setmana Cultural però en un altre àmbit, el diumenge 25 es celebrarà la Festa Major del Pedrís.
Els actes començaran a les 12.00, amb la Missa de Festa Major en honor a Sant Pere màrtir a l'ermita del Pedrís. A les 13h hi actuarà la coral Bell-Cant de Bellcaire d'Urgell i Flor de Lli de Linyola i es clourà la festa seguidament amb un vermut amenitzat per la música d'Akordiònik.