Bon inici de la pretemporada del Club Futbol Balaguer, que va guanyar aquest dijous per 2 a 0 al Juvenil del Lleida i per 0 a 1 al Juneda. Aquest dissabte s'estrena a la Copa Lleida contra l'Atlètic Lleida

Per Ràdio Balaguer
675 visites
025C4478Df7C7643884Badc802F0189Epartitjunedapluja

El primer equip del Club Futbol Balaguer va disputar aquest dijous al vespre 2 amistosos a Juneda.

El primer dels encontres el va enfrontar al Juvenil del Lleida, equip de la Lliga Nacional Juvenil, i es va saldar amb una victòria 2 a 0 del Balaguer.

El segon dels partits l'enfrontava a l'amfitrió, el Juneda, i tot i que no es va poder finalitzar a causa de l'intens xàfec tempestuós que va caure al municipal de Juneda, el Balaguer el va guanyar per 0 a 1.

Bones sensacions per afrontar aquest dissabte el primer partit de la Copa Lleida, Balaguer-Atlètic Lleida. Un partit que es jugarà a les 7 de la tarda al municipal de Balaguer i amb entrada gratuïta. 

Les següents cites seran el dia 2 de setembre es jugarà el partir de tornada de la copa  entre l'Atlètic Lleida i el Balaguer. El dia 11 de setembre Valls-Balaguer. el dia 17 de setembre Balaguer- Catllar . I finalment el dia 24 de setembre Cambrils-Balaguer.

Faltaran els partits del resultat de la Copa Lleida, i algun amistós o comprimís que podrien ser amb el Castellserà i el Vilanova de la Barca.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar