Bon paper del Club Esportiu Natació Balaguer en el XII Trofeu Màster del Penedès. El Club aconsegueix quatre primers i dos segons llocs amb 4 rècords socials màsters.

Per Ràdio Balaguer
648 visites
Storage

 

Bon paper del  Club Esportiu Natació Balaguer en el XII Trofeu Màster del Penedès disputat el passat dissabte  a les instal·lacions del C.N. Vilafranca. 

El CEN Balaguer va aconseguir com a resultats més destacats en categoria femenina 45 el primer lloc en els 100 esquena d'Imma Torné amb rècord i la segona posició en els 200 lliures. En categoria masculina 25 a Albert Barri va ser el primer classificat en els 100 i 200 estils, tots dos rècords del club i, finalment, Marc Auberni també va quedar primer en els 100 estils i segon en els 800 lliures en categoria premàster, aquest últim  rècord social del CEN Balaguer en la seva  categoria. 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar