Controlats els incendis forestals d'Os de Balaguer i Vilanova de Meià, a la Noguera. Els Bombers continuen repassant amb vuit dotacions el perímetre del foc d'Os, que ha afectat unes 16 hectàrees

Per Ràdio Balaguer
412 visites
B0Be829176892E7011D9A5C1Aa2D282Ea840156F84Eb40E3A62D47F6282Bac001

Els Bombers de la Generalitat han donat per controlats aquesta passada nit els incendis forestals d'Os de Balaguer i Vilanova de Meià, a la Noguera. Vuit dotacions dels Bombers continuen repassant aquest dissabte al matí el perímetre del foc d'Os, que ha afectat unes 16 hectàrees -una de les quals agrícola- a tocar de la zona de l'Ermita de Cérvoles. El cap del foc ha arribat a la carena i ha avançat vessant avall abans el dispositiu d'emergències no l'ha pogut perimetrar. El flanc esquerre té algun punt calent, però quedarà confinat a una pista. En paral·lel, dues dotacions de Bombers també revisen punts calents i fumeroles a l'incendi de Vilanova de Meià, situat en una zona de difícil accés al Montsec de Rúbies.

El foc es va declarar cap a tres quarts de set de la tarda de divendres i va mobilitzar fins a 18 dotacions de Bombers, cinc de les quals aèries. Un alertant va informar que havia vist com queia un llamp i com posteriorment s'aixecava la columna de fum. El foc haurà cremat poc més d'una hectàrea.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar