Creu Roja La Noguera rep una donació de 8000 euros de la Fundació 'La Caixa' i CaixaBank. L'import es destinarà a projectes d'educació de l'assemblea local de la Creu Roja a La Noguera amb el col·lectius d'infants i joves

Per Ràdio Balaguer
536 visites
31Afd1002B6Ddcd0B35Ed1F5A029B348Creurojadonatiulacaixa

La Creu Roja a La Noguera ha signat una col·laboració amb CaixaBank, que a través del pressupost descentralitzat de la Fundació "la Caixa"  permet mantindre la qualitat de les activitats, així com les hores d'atenció directa a infants i joves  pel proper curs 2021-22. Els dos projectes de suport a la infància i joventut , donen suport als usuaris/àries i a les seves famílies en l'aprenentatge de forma integral  i altres aspectes que s'hagin de treballar amb les mateixes. 

El projecte d'Inclusió social de nens i nenes en situació d'exclusió , més conegut com l'Esplai de Creu Roja, rep també el suport de la Paeria de Balaguer; i atén un total de 20 infants de dilluns a dijous per les tardes.

El projecte de Promoció de l'èxit escolar en nens i nenes en dificultat social, atén un total de 15 joves, dues tardes a la setmana, tots dos projectes contemplen també tallers amb els pares i mares i un acompanyament pedagògic de les famílies. 

La Fundació "La Caixa" que sempre ha demostrat el seu compromís amb Creu Roja, ha fet entrega d'un donatiu econòmic que permetrà continuar amb la tasca que es realitza amb aquest col·lectius.    

A l'acte d'entrega del  donatiu hi van participar, per part de la Fundació  "La Caixa", Xavier Ollé Boladeres , Director de l'oficina de Balaguer i per part de Creu Roja La Noguera, el seu president Lluís Vilarasau i el vicepresident Jordi Ribalta. 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar