Degut a la demanda d'inscripcions, l'organització de la Transsegre amplia el termini fins al proper divendres dia 4 de juliol. Inicialment el termini s'acabava l'1 de juliol o en arribar a les 100 barques

Per Ràdio Balaguer
800 visites
525Fedd80Cc5Cd30245Aca92F1E0F8E4Transsegre202424

L'organització de la Transsegre ha decidit ampliar fins al divendres 4 de juliol el termini per inscriure's a la 40a edició de la festa, després de rebre múltiples peticions un cop tancat el període inicial, previst per l'1 de juliol. Amb una seixantena de barques inscrites, encara hi ha marge per acollir més participants fins arribar al límit de 100 embarcacions.

Segons ha explicat a Ràdio Balaguer Aleix Bureu, vicepresident de l'organització, "quan vam tancar les inscripcions vam començar a rebre diversos correus demanant una mica més de temps per motius diversos. Com que encara hi havia places disponibles, vam decidir donar uns dies més per facilitar-ho a tothom".

Aquesta ampliació també permetrà atendre algunes peticions puntuals de barques que ja havien formalitzat la seva inscripció però volien ampliar el nombre de tripulants. Bureu ha remarcat, però, que "el límit continua sent de 10 participants per barca, encara que alguns d'ells viatgin en flotadors remolcats".

Pel que fa a la preparació del recorregut, l'organització ha completat la neteja principal del tram fluvial, però la tronada i les ventades d'aquest dimarts han obligat a intensificar les inspeccions. "Farem tres o quatre baixades més per assegurar que no hi ha cap arbre caigut al traçat i garantir la seguretat durant la festa", ha afirmat Bureu.

La Transsegre 2025 se celebrarà els dies 11 i 12 de juliol i arribarà als 40 anys d'història, consolidada com una de les grans cites de l'estiu balaguerí. L'edició d'enguany compta amb un ampli programa d'actes, concerts, activitats i una nova cançó, amb ritme de reggae i esperit festiu, per homenatjar quatre dècades d'aigua, amistat i diversió. Justament el divendres, dia de tancament definitiu de les inscripcions, es farà públic el videoclip de la cançó, que ha estat composta per Miquel Aige i Benjamí Felip i compta amb la participació d'alumnes d'una escola de dansa de Balaguer per realitzar les imatges.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar