Del 12 al 15 d'agost es celebra la festa Major de Castelló de Farfanya, amb activitats per tots els públics durant el dia i gresca nocturna per al jovent, tant divendres com dissabte i diumenge
Els actes començaran divendres amb el pregó de festes a les 9 del vespre, a càrrec de Joan Tarrats, nomenat fill predilecte.
A 2/4 de 12 e la nit es faran els correfocs i seguidament una nit de festa amb els Djs 6Q i Oriol Garcia.
Dissabte a 2/4 de 9 del matí es farà la Bicicletada Popular. Durant tot el dia hi haurà a més un parc aquàtic a les piscines, i a la tarda un toro mecànic al poliesportiu.
Al vespre es farà un ball de tarda amb el grup Orgue de gats, seguit del sopar de germanor, i a la nit el mateix grup i el DJ Polo posaran la nota musical fins a la matinada.
De la programació de diumenge en destaca un espectacle familiar de circ al migdia, i el ball de tarda a partir de 2/4 de 9 amb París la Nuit. A la mitjanit hi actuaran el grup de versions Hotel Cochambre i dj Milú.
Dilluns 15 d'agost es farà l'ofrena floral al migdia, seguida de la ballada de sardanes amb la cobla Bellpuig. A les 6 de la tarda es realitzarà la festa de l'escuma i al vespre es clourà la festa amb un ball de tarda i concert amb l'orquestra La Chatta, seguit del castell de focs.