Del 26 al 30 de juny, Ferrocarrils de la Generalitat substituirà el servei de tren entre Balaguer i la Pobla per un servei d'autobús amb motiu dels treballs de manteniment ordinari en un dels dos combois.
Del 26 al 30 de juny, Ferrocarrils de la Generalitat substituirà el servei de tren entre Balaguer i la Pobla per un servei d'autobús amb motiu dels treballs de manteniment ordinari en un dels dos combois. Es mantindrà, però, el servei habitual en tren entre Lleida i Balaguer excepte la circulació amb sortida a les 5.25 h de Lleida i les circulacions descendents amb origen Balaguer de les 20.38 h, de dilluns a dijous, i de les 22.28 h els divendres, que es realitzaran també en autobús.
L'autobús substitutori s'aturarà a totes les estacions del recorregut a la parada d'autobús més propera, excepte a les estacions de Gerb, Sant Llorenç de Montgai, Vilanova de la Sal i Santa Linya, on s'aturarà sota demanda trucant al telèfon 973 445 503 o mitjançant els intèrfons de les estacions.
La revisió que es farà està prevista al pla de manteniment de les màquines, acordat, segons fonts de FGC (titular de la via i els trens), entre l'empresa constructora i les administracions implicades, principalment Adif (titular dels gairebé dos quilòmetres de la via per la qual circula el tren a Lleida ciutat i que ha d'avalar les condicions de l'equipament).
Els treballs de revisió i manteniment es portaran a terme entre les instal·lacions del Pla de Vilanoveta i un taller pròxim a Barcelona, fins on es traslladaran per carretera les rodes del tren per tornejar-les.
A Lleida es desmuntaran les estructures que suporten les rodes per permetre aquesta operació i es duran a terme revisions exhaustives dels circuits i totes les seccions de la unitat.