El Balaguer Piera Ecoceràmica intentarà aquest dissabte seguir refermant el seu liderat a la categoria guanyant al Cidade de Narón. El partit es disputarà dissabte a les 12 al Molí de l'Esquerrà.

Per Ràdio Balaguer
560 visites
F2F5077F41167142C196B24450591F17Imatgetennistaula
El Balaguer Piera Ecoceràmica intentarà aquest dissabte seguir refermant el seu liderat a la categoria guanyant al Cidade de Narón. 
 
Les gallegues visitaran el pavelló Molí de l'Esquerrà el dissabte a les 12 del migdia, un horari poc habitual, però que s'ha consensuat a petició del club gallec. 
 
El Cidade de Narón ha tingut un inici de lliga irregular, amb dues victòries i dues derrotes, tot i que en ser dels pocs equips que ja han disputat 4 jornades, per temes de desplaçaments, es troben a la 4a posició. 
 
Les de Balaguer plantaran cara per defensar la primera posició i la seva actual imbatibilitat a la lliga, esperant haver superat les puntuals molèsties físiques del passat cap de setmana. 
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar