El balaguerí Íker Castillo i el seu company Gerard Navas s'estrenen amb victòria a la categoria infantil (Sub 14) proclamant-se campions del 2n Gran Slam de Menors, i ara disputaran el proper TyC Premium 2 a Valladolid

Per Ràdio Balaguer
483 visites
Db504E5273F16749A80A38E4A53B5Fedcastillopadel

Després d'un any 2020 en què el calendari esportiu no va tenir continuïtat a causa de la Covid-19, la temporada 2021 del Circuit de Menors de la Federació Catalana de Pàdel ha tornat a engegar amb normalitat.

El balaguerí Íker Castillo i el seu company Gerard Navas, que aquesta temporada s'estrenen en la categoria infantil (Sub14), s'han proclamat campions del 2n Gran Slam de Menors disputat de l'1 al 9 de maig a les instal·lacions del Club Tennis Tarragona desplegant un alt nivell de joc.

Avançant des de la fase prèvia, van guanyar a tots els caps de sèrie fins a plantar-se a la final on van imposar-se a I.Mercader - A.García per 6/2 3/6 6/2 en un partit vibrant.

Aquesta victòria ha permès a la jove parella lleidatana obtenir una plaça directa per jugar el proper TyC Premium 2 del Circuito Nacional de la Federación Española de Pádel que tindrà lloc a Valladolid a finals del mes de juny.

Serà una bona oportunitat per medir-se a les millors parelles del país, guanyadores totes elles dels tornejos classificatoris de cada comunitat autònoma.

Per seguir preparant aquesta prova, l'Íker i el Gerard jugaran el proper campionat durant el primer cap de setmana de juny al Club Athletic Terrassa.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar