El C. F. Balaguer perd per la mínima, 1-0, al camp del Joventut i encadena la tercera derrota consecutiva.

Per Ràdio Balaguer
832 visites
Storage

El Balaguer va perdre ahir a Rubí el seu tercer partit consecutiu per la mínima i es complica una mica més la seua classificació. Els de Joan Roca afrontaven el partit sense Yeray, i amb l'objectiu de canviar la dinàmica dels últims partits, però segueixen amb la seua mala ratxa i amb el descens perillosament a prop.

Per a això, van sortir en bloc i al minut 2 Figuerola va tenir la primera ocasió en un servei de córner que Víctor va servir amb problemes. Albert, molt incisiu per l'esquerra, la va posar tot seguit a l'àrea, però ningú va aconseguir rematar.

Els locals, per la seva part, responien amb timidesa però al minut 26, després d'un mal rebuig en una falta, la pilota va quedar morta i Romero va enviar el segon pal perquè Dani García marqués sense oposició l'1-0. El gol va elevar la tensió en el partit i una picabaralla va acabar amb l'expulsió del suplent Ponsich.

La segona meitat es va iniciar amb un llançament de falta de Gago que va sortir vorejant el travesser, i amb una passada en curt de Kevin que es va convertir en un tir que Alfred va aturar amb dificultats. El Balaguer estava més ben posicionat i Parra va enviar fora una volea a passada de Figuerola. Als minuts finals, els locals van tenir alguna ocasió a la contra i el Balaguer va tenir la seua en una combinació a l'àrea entre Figuerola i Ferrán, però sense encert. Al final, 1-0.

La pròxima jornada, els balaguerins, que ara són 13ens a la classificació amb 26 punts, rebran al Camp Municipal el Catllar, el segon classificat de Primera Catalana.

El mes destacat